Euskaldunak
Tema
Txuburu ha escrito el 07/10/2011:
Comentarios
Alain ha respondido el 07/10/2011:
Kaixo Txuburu!
Euskalduna nauzu! Egia esan gaurko honetan hasi naiz neure bizitzaren bidai berri hau prestatzen. Oso gustatzen zait honako herrialdea esta pilo gustatuko litzaidake bertan bizitzea. Laguntza biletan nago ea norbaitek lagun diezadaken. Neure asmoa herritxo batera joatea da, ingelera perfeksionatuz lan bat aurkitu eta bertan egotea.
orain dela gutxi herri bat gomendatu zidaten, Scarborough izenekoa, ez dakit ezagutuko dozun baina halako zerbait bilatzen ari naiz.
Lagun badiezadakezu ezkertuko nizuke bihotz bihotzez,
Ondo segi!
Alain Salazar
Amaia. ha respondido el 09/10/2011:
Kaixo!
Amaia naiz. Oin dala hilabete bat heldu nintzela irlandara. Dublinetik bi ordutara dagon herri batean bizi naiz Sligo hiritik gertu, bña nonoiz hona bazatoz edo ni hara joatekotan eta euskaldun batekin trago batzuk hartu nah bditzu nire helbidea hau da:
amaiaturrillas2@gmail.com
Dena den uste dt dublinen euskal etxe bat dagoela edo behintzat euskaldunak topatzn diren tabernaren bat...googlelen begiratuz seuru zeozer topatuk dzula!
leire89 ha respondido el 11/01/2012:
Kaixo!!!
Gu euskaldunek gea baita, gu guipuzkoako bikote bat gea eta Droghedan bizi gea,hemen pixu bat dakeu, eta egie esan herri haundie da ta oso politte, dublinetik 50km-a dau, nabazu eunenbaten gelditu gaitezke zerbait artzeko edo ola, alare zerbait behar bazu o ze oze, ne email-a uzten dizut Leco_89@hotmail.com
Zu nungoa zea? gu zaldibi eta beasain.
Bueno, beste bat arte ta ondo segi.
muxux
leire
EnvÃa un comentario
Usuario: anonimo
Para poder responder debes estar registrado y hacer login